Ad Code

Responsive Advertisement

KİTAPLAR...


Çook uzun zamandır yazamadığımın farkındayım. Fakat bu aralar kendimi biraz kitapların dünyasına kaptırdım :) Okumak, okumak, okumak dediğim yolda hızla devam ediyorum. 
Yaşadığım sıkıntılı günlerin ardından kitaplar gerçekten de çok iyi geldi diyebilirim. Tazelendim adeta :) 
okuduğum son kitabın adı "Bir Gezginin İnanılmaz Öyküsü". Yazarı FARHAD KISHVERY. Roman bana göre o kadar sürükleyici olmamakla beraber işlediği konu bakımından fevkalade güzel bir kitap. Zerdüştün hayat çizgisini ve yaşadığı zorlukları farklı bir anlatımla gözlerimizin önüne sermekte.
Romanın bana en büyük katkısı "hayat mücadelesinden asla vazgeçmememiz ve değerlerimiz, düşüncelerimiz için sürekli savaş içinde olmamız gerektiği" olmuştur. 
Yeniden beni hayata bağladığı için Farhad Kishvery'e teşekkürler ediyorum :)

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code

Responsive Advertisement