Ad Code

Responsive Advertisement

GÜN GELECEK

Akşamın alacakaranlığı düştü kalbime. 

Paramparça yüreğim yeniden toplanmaya çalıştı. 

Ama yine yapamadı, yine beceremedi, güçlenemedi. 

Biliyorum bir gün yeniden toplanacak. 

Umudum tekrar gün yüzüne çıkacak. 

Belki elimden tutacak biri olacak belki de kendi kendine iyileşecek yaralarım. 

Geriye sadece akıttığım göz yaşlarım kalacak.    

Günler geçecek biliyorum. 

Herkes beni iyi sanacak. 

Herkes kahkahalar atacak yanı başımda. 

Ben de kupkuru bir kahkaha savuracağım ortalığa. 

Mutluymuşum gibi yapacağım. 

Kim bilecek içimdeki içimdeki bitmeyen hüznü? 

Kimse...
 

Onlar nereden bilsin ki kalbin düğüm düğüm oluşunu, 

İçimi kemirenin ne olduğunu...
 

Sadece bakacaklar, anlamış gibi yapıp geçecekler işte...

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code

Responsive Advertisement