Ad Code

Responsive Advertisement

ESKİYE ÖZLEM


Eski yaşamımıza olan özlemimiz nedense hiç bitmiyor. Ya da en doğrusu bazı insanlar eskide yaşamaktan kendini alamıyor.
Eskide yaşamak ne kadar doğru veya ne kadar yanlış bilemiyorum. Kötü hatıralar varsa insana acı verebilir. Ama o günlerle barışık olan kişiler için özlem dolu günler olarak düşünülebilir.
Peki ben nasıl bir duygu içerisindeyim?
Bazen geçmişe gülümseyerek bakıyorum.
Vay be zaman ne çabuk geçmiş, yaşadıklarım bana bir.ok deneyim kazandırmış diyorum.
Bazen de gözümde yaşlarla hatırlıyorum.
Yine de fazla üzülmemek için üstünü kapatmaya çalışıyor ve şimdiki hayatımın tadını çıkarmaya çalışıyorum.

Kısacası duygu karmaşası içerisindeyim. Belki birçok insan da benim gibi düşünüyordur.
Ne olursa olsun hayat devam ediyor. Kendimize hergün yeni şeyler katarak yaşamaya devam edelim. Ve hep gülümseyelim...

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code

Responsive Advertisement