Ad Code

Responsive Advertisement

YAŞAMA MERHABA

 

 


 Boşuna harcanmış zaman ve bir ömre dur demek için çıktığım bu yolda başarılı olduğumu hissedebiliyorum. Geçmişimden kaçmadan ve gelecek için kaygı duymadan yaşayabilmenin verdiği huzur tarif edilemez. Geçmişimden kaçmıyor, utanmıyor ve pişmanlık duymuyorum. Çünkü onlar beni ben yapan şeyler. Bugün olduğum insanı meydana getiren şeyler. Dönüp baktığımda üstesinden gelebildiğim zorlukların olduğunu bilmek ve bunlarla mücadelemde başarılı olduğumu görmek beni daha da gururlandırıyor. Gelecek için de bir endişem yok çünkü anı yaşamak daha kıymetli. Yaşadığım süre zarfında gördüm ki ben ne kadar plan yaparsam yapayım hayat sürprizlerle dolu ve her zaman istediğim gibi gelişmiyor olaylar. Bence böyle sürprizlerle dolu olması daha güzel. Eskiden "neden istediğim gibi olmuyor?" diye kendimi çok sorgulardım. Şimdi onu da bıraktım. Bence bırakmak güzel bir duygu. Özgürlük gibi. Hem de heyecan verici. Bu kısacık ömürde bu kadar kaygılanmak her şeyin peşinde olmak oldukça yorucu. Ve ben hayatımı daha fazla yorularak geçirmemeyi istiyorum. 

Belki anlattıklarımla size de dokunabilirim diye yazdım. İçimden gelenleri paylaşmak istedim.

Sevgiler...

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Ad Code

Responsive Advertisement